Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos

  1. PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS 

Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos, prieš tai informuojant el. paštu Pardavėją ir pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, apibūdinančias iškilusią problemą. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis. 

  1. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų: 
    1.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas  tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
    1.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; 
    1.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama  nekokybiška prekė); 
    1.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
    1.5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų; 
    1.6. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų  nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška – tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą); 

  2. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi; 

2.1. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.  Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka ir terminai 

2.2. Užsakymai priimami naudojantis internetine parduotuve leatherline.lt. Visos prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą už prekes. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 24 val., užsakymas anuliuojamas.

2.3. Užsisakant prekes internetinėje parduotuvėje leatherline.lt, pirkėjas privalo pateikti pirkimo metu prašomus duomenis: vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį, kitus, pristatymui būtinus duomenis. 

3. Prekių pristatymas 

3.1. Pardavėjas pateikia prekes pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Įprastai prekės pristatomos pirkėjo nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes ir transportavimą. Patvirtindamas šias Sąlygas pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Prekių pristatymas vykdomas visoje LR teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją. 

3.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo termino pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių. 

3.4.  Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tiksliai prekių pristatymo vietą ir prekes pasiimti pats. Tuo atveju, jei pirkėjas prekių pats pasiimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui. 

3.5.  Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Pirkėjas privalo el. paštu pateikti pardavėjui pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas. 

Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu info@leatherline.lt.

Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Pirkėjo ir Parduotuvės vyksta valstybine kalba.

 

Shopping Cart